Prix dont TVA plus frais de port
Erhalte ab 150,-€ Warenkorbwert (retourenbereinigt*) eine Lenkertasche gratis. Wähle diesen einfach im Warenkorb aus!
*Im Falle einer Retoure wird beim Unterschreiten des Warenkorbwertes von 150,-€ der Gratisartikel nachberechnet. *nur solange der Vorrat reicht
*1Jetzt passend dazu kaufen
Prix dont TVA plus frais de port
Rondo Vélo Mylc AL Gravel Plus - Champagne/Black
Description
Equipement:
Cadre : MYLC Alu
Taille de cadre : XS, S, M, L, XL
Fourche : RUUT V2 Twintip Carbon
Roulements internes : PF 86
Palier : Rondo Direct 42T 160 (XS), 170mm(S), 172.5mm(M,L), 175mm (XL)
Dérailleur : Sram Apex 1
Levier de vitesses : Sram Apex 1
Cassette : Microshift 11-42
Chaîne : Sram PC1130
Frein : Sram Apex1
Disques de frein : Sram G2CS 160mm/160mm
Moyeux : Rondo Superlight Sealed Bearings
Moyeu avant:100/12mm/thread 1.5
Moyeu de la roue arrière:142/12mm/thread 1.5
Jantes : Rondo Aluminium 622-23/584-23(Xs)
Pneus : Vittoria Terreno Mix 700C X 40
Jeu de direction : Upper Stack : IS 52 / 28,6 Lower Stack : IS 52 / 40 Shis
Poignée : Rondo 50mm(XS, S, M), 70mm(L, XL)
Conducteur : Rondo Flare 2 400mm (XS), 420mm(S), 440mm(M,L), 460mm(XL)
Griffes/bande de guidon : Velo Comfort Tape
Selle : Selle Italia Model X
Tige de selle : Rondo 350 X 27.2
* Les spécifications peuvent exceptionnellement varier dans les détails, en fonction du fabricant.
Propriétés
Propriété | Valeur |
---|---|
Groupe d'âge | Adultes |
Sexe | Unisexe |
Matériau | Aluminium |
Taille de la Roue | 28 pouces |
Système de freinage | Frein à disque |
Couleur | Beige |
Type de Transmission | Dérailleur |
Nombre de vitesses | 11 |
Prix dont TVA plus frais de port
Erhalte ab 150,-€ Warenkorbwert (retourenbereinigt*) eine Lenkertasche gratis. Wähle diesen einfach im Warenkorb aus!
*Im Falle einer Retoure wird beim Unterschreiten des Warenkorbwertes von 150,-€ der Gratisartikel nachberechnet. *nur solange der Vorrat reicht
*1Jetzt passend dazu kaufen
Prix dont TVA plus frais de port
Recommandation personnelle
Les clients ont également vu
Évaluations
"D*mn good bike!"
12/10 value for the price.
Advantages:
- Parts are good, nothing to be changed from the box
- 1x11 drivetrain is more than you need
- Geometry is comfortable for a long distance ride. If you already tried classic road bikes before, that one will differ in positive way in terms of cornering, cobblestones, etc.
Negatives:
- Standard saddle is a pain in tour ass. As usual depends on your body, but for me this is the first part to replace
- Geometry is innovative. Bike has much longer reach than a normal road bike and quite slack front fork. Not everyone likes it, but I think every brand will move in this direction for gravel bikes. Be the first one ;-)
- Not really a negative point, but It has a strange feature to change geometry (low/high position of the front wheel). I tried both, and stick to the standard high-pos. Do not see any advantages of the low.